رسیدگی به بیش از 690 پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به 693 پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای استان در کمیسیون ها ماده 11، 12 و 14 در 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، افزود: در 6 ماهه نخست سالجاری 693 پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای این استان در کمیسیون های ماده 12،11و14 مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: از این میزان پرونده رسیدگی شده تعداد  322 پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان در کمیسیون ماده 11 ،274 پرونده در کمیسیون ماده 14 مربوط به مالکین ناوگان حمل و نقل جاده ای و 97 پرونده نیز در کمیسیون ماده 12 ویژه شرکت های حمل و نقل رسیدگی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رعایت نکردن مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، رعایت نکردن مقررات مربوط به نرخ و بلیت مسافری، رعایت نکردن مقررات مهار مناسب بار و صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی از جمله تخلفات صورت گرفته در این استان بوده است.

کرد در خاتمه یادآور شد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

نظرات

captcha